۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۶۴۳۰۲۵
مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم شادگان مطرح کرد؛

حفظ سلامتی در گرو پیشگیری و توسل به خدا|برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درسی

حفظ سلامتی در گرو پیشگیری و توسل به خدا|برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درسی
حجت الاسلام فرامرزی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: مردم در کنار رعایت توصیه‌های پزشکی از خواندن ادعیه وارده برای دفع بلا غافل نشوند.
حجت الاسلام محمد فرامرزی، مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به همکاری طلاب و روحانیت مدرسه در مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: طلاب و روحانیت در قالب گروه‌های جهادی به ضدعفونی مساجد، حسینیه‌ها و حوزه علمیه می‌پردازند.

مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان با بیان اینکه شهرداری متولی ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان شده است، خاطرنشان کرد: هر کدام از نهاد‌ها ضدعفونی و گندزدایی بخشی را عهده دار شده است که حوزه علمیه ضدعفونی مساجد و حسینیه‌ها را بر عهده گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: طلاب ساکن در دهستان حسینی و منطقه دارخوین افزون بر درخواست از مردم برای رعایت توصیه‌های پزشکی به ضدعفونی منازل محرومان پرداختند.

حجت الاسلام فرامرزی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، ادامه داد: مردم در کنار رعایت توصیه‌های پزشکی از خواندن ادعیه وارده برای دفع بلا غافل نشوند؛ چرا که شاهد هستیم مراجع تقلید ضمن تأکید بر مسائل بهداشتی بر خواندن زیارت عاشورا و دعا‌های مخصوص تشویق می‌کنند.

وی در رابطه با برگزاری کلاس‌های درسی تصریح کرد: کلاس‌ها بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی دنبال می‌شود که در این باره، اساتید فایل‌های صوتی هر درس را بارگذاری کرده و طلاب با استماع شان به خلاصه برداری می‌پردازند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات